woensdag 16 januari 2013

aan de natuurlijke persOOn KPN bv:

aan de natuurlijke persOOn KPN bv

maanplein 55
2516 ck den haag
kvk den haag reg.nr 27124701
btw.nr. NL 0092.92.056..B01,

[verder kOrtweg te nOemen: kpn]



hallO kpn,


via jOuw emailadres webcare@kpn.com
heeft één van jOuw mensen (Of meerdere) een link gekregen naar deze blOg.
als Opdracht-uitvOerders van jOu persOOnlijk, aan haar of hem Of hen het vOlgende:

in juli van het vOrig jaar kreeg ik vOOr het laatst een sms van jOu, waarin gemeld werd dat ik ca. 100% van mijn internettegOed had verbruikt.

eigenlijk is het sinds die tijd hiermee mis gegaan.

af en tOe stuurde jij mij nOg wel een sms wanneer er 50% Of 75% van de internetbundel Op was, maar nOOit meer een waarschuwing dat hij helemáál Op was,
zOdat ik als ik dat wilde, kOn stOppen met internetten Om binnen die bundel te blijven.

je zOu bijna denken dat er iets stOOrt tussen jOu en mij vOOr wat betreft het verzenden van jOuw meldings-sms'en en mijn Ontvangen daarvan.
maar daar heb ik eigenlijk nOOit aan getwijfeld.
jOuw betalingsherinnerings-sms'en, en OOk de herinneringen dáárvan (wanneer nOdig), zijn altijd in perfecte Orde, perfect Op tijd aangekOmen.
als het (vOOr jOu) nOdig is, kún jij het dus wel ( ;

vOOr iemand in de schuldhulpverlening (mij) heb je me de laatste keer een rekening gestuurd, die de helft van mijn besteedbaar maandinkOmen is.
deze rekening is Opnieuw zO hOOg kunnen wOrden dOOr het uitblijven van jOuw "100%-sms".
dat zOu betekenen dat ik de kOmende maand, mijn verjaardagsmaand, Op een hOutje mOet bijten, dOOr jOuw nalatigheid.


Of...
Of je mOet je van je gOede kant laten zien en:
- allereerst vOOrtaan netjes sms'en sturen aan mij wanneer dit nOdig is (bundel bereikt bijv.);
- de laatste rekening die jij mij hebt Opgestuurd (Over december 2012) verrekenen met het bedrag van €204,45 dat ik sinds juli 2012 teveel heb betaald aan jOu, dOOr het uitblijven van jOuw signalen.
(dit is gebaseerd Op jOuw rekeningen sindsdien, met daarvan steeds afgetrOkken mijn vaste maandbedrag)


ik wil graag binnen deze, hOOguit de kOmende week, maar vOOr 27 januari aanstaande, bericht van jOu.
met een cOncrete reactie Op bOvenstaande meldingen en verzOeken.
Op mijn email-adres waarin jij de link naar deze blOg aantrOf.

Onder een cOncrete reactie versta ik niet, iets in de trand dat je definitieve antwOOrd nOg vOlgt.
je reactie, Of delen daarvan, kunnen/zullen (O.a.) gepubliceerd gaan wOrden Op deze blOg.
Ook de datum van je antwOOrd zal Openbaar gemaakt wOrden.


in afw8ing,


liefde,


pepé: lettermenger.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten