dinsdag 15 januari 2013

van de druppel 'n' de plas.

"het weekeinde heeft een dag langer geduurd mensen.
ik moest gisteren even op de bank bijkomen. :( "


"gelukt?"


"voor een gedeelte wel. de ergste vermoeidheid is weg. :) "


". .(waar(lijk))heen( )gegaan(?) //
(waar) is ver____heid heen (gegaan)
wanneer wijcel(f) die niet meer ervaren?


zOals een ged8e een INgeving kan zijn
en een UITlating wOrden. ?
is de ged8e (dan) van (j)O(u)
Of (d/v)OOr (j)O(u) OfzO?"


"dat is een goede vraag,
waar ik zo geen antwoord op heb.
en soms is het lichamelijk welgevoelen een prettige gewaarwording."


" : ( OOk/cel(f)s de O(n)prettige, Ofnie' ( : 

ver____heid O\ver/gOOien in een (kring / O / 8 / .)
zOals zO'n met water gevulde bal
die Op een O(n)ver(w)8 mOment bigbangt ( : "


"het begint een beetje cryptisch te worden.
maar ik ga het bevestigen. : ) "


"(dank) O.
als in hiërOgliefen OfzO:
(ge)wel(d) in beeld,
(ge)niet in w\OOrd;
(g)een ged8e,
(g)een ID.


(als ik zeg(t)) mOOi zeg(t) (i/OO)k lelijk


mOOilelijk w\OOrd Over (n)iets"


"ik bedoel
wanneer je de taal comprimeert
wil dat niet direct zeggen dat de leesbaarheid groter wordt.
spannender misschien wel"


"misschien wil ik steeds O(n)stelliger lettermengen?


'leg dat maar Op het wetenschap.'


'Omdat Ons verlichte denken heel wat duisternis (heeft ge)br8'


als je Al (niet)weet Of ver____heid (niet) van (j)O(u) is,
waar( )lijk dÓÓr je waar(t),
Al(s) ikisOOkjij,
(hOe) waar(t) (is) stelligheid?"



o ♓ ~~~ O ~~~ ♓ o



"Ik schrijf liever over mooie dingen, helaas"



o ♓ ~~~ O ~~~ ♓ o



zullen we (h)O(O)rlOg(j)e spelen? ( :
O, w8. .



o ♓ ~~~ O ~~~ ♓ o



"het hOOgtepunt van de crisis hebben we nu gehad."




o ♓ ~~~ O ~~~ ♓ o



persOOnLijk ken ik
(nagenOeg? helemaal?) niemand
die OOit HEIL heeft gezien
in een schOOl als een grOte leerfabriek,
behalve. . de pOlitiek.


ik misbruikte zOjuist het wOOrd pOlitiek.
betekent letterLijk nameLijk samen-leven.
't is meer de OPgeschreven pOlitiek die'k bedOel. .


dynamische/statische pOlitiek. O(n/p)geschreven pOlitiek.


je zOu je nOg 1s kunnen berOepen Op
stellig( )he(i)d(en) van een bOek:
een dsm V, Qur'an, bijbel, bhagavad gita, kitáb-i-aQdas, tOratarOt,
een wet(en). .


waar blijft (j)O(uw) ((O)n)stelligheid wanneer je die hebt (ge)uit(gesprOken)?


"103 bedrijven in regio Nijmegen failliet" ~ O(n)zekerheid
"gOdvOOrdOmmen,
kan ik dáár OOk al niet meer sOlliciteren!
Qatfaillissementen! Qatcrisis!"
(perspectieven)


lever ik nOg
genOeg(en)
en&/Of
vOldOen(de/\i(ni)ng) Op
Of kOst ik vOOral?


wat is vOOr jOu 'Opnieuw beginnen'?
het zelfde spelletje (mOnOpOly/risk) nOg 1s spelen?
is het erg dat ik (dan) niet (meer) meespeel?




o ♓ ~~~ O ~~~ ♓ o




knmi herschrijft het weer(alarm).
weer O(n/p)geschreven.
circel in de sneeuw.




o ♓ ~~~ O ~~~ ♓ o



een (re)tweet:

een (weerspiegelde) bespiegeling.
(de/het) gespiegelde cel(f).
O in de spiegel: 8




o ♓ ~~~ O ~~~ ♓ o





ik ge lOOf bOOm dak die den ken

de (h)(ei/ij)lige mis(t)


OOrlOg:
de niet-geschOten-is-altijd-mis(-mis).
"gebed zOnder end"

stellig he i den


"All is fair in love and Egyptian trains."




o ♓ ~~~ O ~~~ ♓ o



(wat) is R na( )denken?



o ♓ ~~~ O ~~~ ♓ o




wiettelen,
wietdelen.
welig tierend,
wietig telend
O(n)kruid.

wiet tiert welig,
wiet versprijdt,
een cel(f)deling,

wiet gewied,
wiet O(n)vrij gepleit,
wiet (O(n))verdeel(d)
en (O((n)be))heers(d).




o ♓ ~~~ O ~~~ ♓ o



"damn.... just got fired"


"fired":
OOrlOg.



o ♓ ~~~ O ~~~ ♓ o



zOu " ʇ "
(Omgedraaide t)
een gOed teken zijn
vOOr het naar-binnentOe-t-geluid
dat je maakt wanneer je iets als
"Och Och Och" bedOelt?
"ʇ ʇ ʇ"

en "ɥ"
(Omgedraaide h)
vOOr het naar-binnentOe-h geluid
dat je maakt bij schrikken
en&/Of verrast zijn?

de naarbinnentOe-klanken
die wij
(sOms INstinctief)
maken.

een ezel:
"ıııııııı!!!" [naarbinnentOe]
"aaaaaaaa!!!" [naarbuitentOe]

heb je 't / ʇ, (in/uit)geprObeerd? ( :




o ♓ ~~~ O ~~~ ♓ o



steentjes keilen Over 't waterOpvlak.
zelfde steentjes. zelfde keilen. zelfde water. ijs.



o ♓ ~~~ O ~~~ ♓ o




in (trance)fOrmatie!
gee(f/n) 8!





o ♓ ~~~ O ~~~ ♓ o



(w)OOrden geweld, kr8ig! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ (w)OOrden geniet, pr8ig!
een katapluie.



o ♓ ~~~ O ~~~ ♓ o



ejaculeer ik vruchtbaar?
verspreid ik 4ussen?

kOm jij OOk in gOlven?

(rad)[ι/O]gOlven
(rad = O)

intereruptief

mag ik eens lekker in jOuw gat articuleren?



o ♓ ~~~ O ~~~ ♓ o



"zijn jullie een geheimtaal aan het
maken
OfzO?"

"nee, een geheimtaal aan het
Ontmaskeren."

"tussen de lijntjes!
Op de stippellijn!
8er de streep!
Onder de streep. .
vOlg( )(e)ens de regels!"
dát gaan we O__regelen!

(w)OOrden (w)aard Om O(p)genOmen te wOrden "q :



o ♓ ~~~ O ~~~ ♓ o




"Heren, dames, jongelui, genieten wij er koffie bij?"
kOffie bui.
"Koffie BIJ! Wat nou koffie bui?"
dat rijmt. en genieten is tOch een bui, geen bij?
"Nou ja, laat maar. Wil je nou koffie?"
O Jah. .
"Dat is één koffie, ik koffie twee koffie, iemand anders nog kOffie?"
[zei ik "ja"?]




o ♓ ~~~ O ~~~ ♓ o




(_)rOOst!







pepé: lettermenger en&/Of (c)O.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten