donderdag 3 januari 2013

suikerzakjes te kOOp!

gOed,
dus jij mOet de cOffeeshOp weer uit,
Omdat jij een BUITENLANDER bent
en nu wil je tOch je wiet Of hasj hebben...

w8,
ik die hier wel mag kOpen
zal even met je mee naar buiten lOpen,
tenminste, als jij mijn suikerzakje wil...

want
is dát nu taOvallig Of niet?
mijn suikerzakje is precies zO duur
als de wiet die jij hier wilde halen!

niets
is verbOden aan de straatverkOOp van suiker,
zOals het OOk niet crimineel is
jOu daar een zakje wiet bij te geven,

gewOOn,
Omdat je me een geschikt medemens lijkt
en Omdat er niets gaat bOven sámen rOken, dus,
wil jij buiten mijn suikerzakje kOpen?



pepé: lettermenger.



naschrift (6jan2013):

via twitter reageerde *vOc nederland* Op de inhOud van deze blOg met de wOOrden:

"Nee, hoor. Verboden is: telen, bereiden, bewerken, verwerken, verkopen, afleveren, verstrekken (=geven) en vervoeren."

helaas pindakaas dus,
geen massale legale suikerzakjesstraatverkOOp...
andere ideeën welkOm,
hier beneden als (anOnieme) reactie bijvOOrbeeld ( :

Geen opmerkingen:

Een reactie posten