donderdag 10 januari 2013

van vOnkjes tOt vuurtje.

zOals bij een jas;
het gesprek en de gespreks-vOering
een gesprek vuren
(v)(r)age(n)vuur
als ge(sch/g)Oten,




"Over "en dan",
Over (ver)(w)88.

Over 44.

2 ½e zOlen die 44,
44 + 44
88,

en&/Of als teugels 44,
als de paarden (j('))88
en dan"
GEEF 8!




en dan,
hadden we het vandaag OOk Over de kh-klank,
Of ch-klank als je per c (h!)  wil,
staat nu dj khaled Op twitter aangeprezen..
taOvallig.

duss. .

een symbiOse
van een handelaar,
handeleur,
die geld in een lege hand draagt,
en een kandelaar,
kandeleur,
die die lege hand
vuur licht dOet dragen.

(een) khandelaar ((i/O)n)(ver)(be)licht.




griep is niet per se (meer) meerderheid in mij(n)cel(f/len),
maar (nOg) wel heerser, (e)er( )waarde vOrst.
verZ in uitv(Oe/u)ring.
zO kan iets wat wèl heerst tÓch een minderheid zijn. .
(g/v)uur.




O'je vOOr de hele zaak!
't wOrdt vOOr mij geen latertje vandaag, luitjes,
maar dat mag de pret niet rukken,
*buldert en verZ kruk luidruchtig*
zO, jij OOk hier, ik d8 dat jij -eh, Op
*QuOtebewegingen met (beid/leg)e handen maakt*
vakantie was..?
tOOs, dOe mijn een kOffie bekend recept, schat.
is hij met liefde gemaakt? bij jOu altijd? je bent een engel.

(een la(t/dd)ertje zat(zat) R niet in)




in / O ver (leven/vlOed)




dat wat (ik) n(e/è)t niet lettermengde.




"zie je die autO daar?"
"nee."
"ik OOk niet. fijn hè?"




kOffie. (niet) van tOOs.
kOffie van tasie.




ik kanjergOlven ja.




de eendagsvlieg en het weekdier.




nâh, wie dOuwt die trOep in mijn hOOfd en wie v(Oe/uu)rt het R uit?!


niemand??


2 lege handen




pauze hOuden.
nOg zO'n vOrm(lOOsheid) van (n)ietsdOen.
zOals (m)eer(der) cOnsuminderen.
cOnsumindermeerderheid.


prObeer gelOOf 'k nietsdOen een Btje heldOrdOr te krijgen.
de (O(n)(ge(sprOken/hOOrde ))zin van stilte,
het nietgelettermengde en&/Of zO.




fOk eens een OntplOfkip.

niet de kip
maar de kOper
zOnder kOp.




fOkkie verkeerd




"geen schokkende tweets?"
"m'n beeldscherm werkt prima"
"Oke geloof je.."
"ik bedOel geen schOkkend beeld OfzO"
"LOL, vatte het anders op"

'k OOk (|8'

[ perspectieven   (|8  ]
d8         (|8         X|)         XD




wOOrden zijn niet vies van zichcel(f)
en&/Of zijn niet vies van zichcel(f),
denk ik,
hOOguit van (wéér die)
wOOrd-v(Oe/u)ring
en&/Of
wOOrd-v(Oe/uu)rder.

niet (de/het) bOm(b)en,
maar de bOm(b)er.(?) .



is dat trOuwens OOk (n)iets met nietsdOen(dOen),
het wOOrd "bijzOnder"?
bij-zOnder
uit-zOnder-lijk
(uitgezOnderd).
(n)ergens bijzijn waar zOnder (niet)is:
behaag-lijk (niet) dichtbij (ver( ))k(n)etterend (haard)vuur

[vOOrZcel]([)zOnder(])([R R])([)in(])(g)).




vage shiiiiiiiiiiiiiitt!






na het vOOrgesl8,

pepé: lettermenger.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten