dinsdag 5 februari 2013

sleutel.








sleutel














lO(O)p((e)ℝ)(wOOℝd)
(in)
(m)is(t)(w)O(lk)














ken je dat,
van die sluimerende, terugkerende thema(wOOrden/'s);
dat je uiteindelijk denkt;
wat wil (ik) dat wOOrd (mij) vertellen?..














hahaha!
Jah!
eigenlijk zijn we alle(maal)
kleine (m)is(t)bankjes ( :
(met (OOk) 'bankjes'
in de meerdere betekenissen van het wOOrd)



hallO (m)is(t)bankje,
waar begin jij en waar hOud ik Op?
sta ik bij jOu in de plus
Of ben je me nOg wat verschuldigd
en&/Of(z)O?



kuilen en deuken,
hOge en lage drukgebieden.



(m)is(t)banken.



gaten wOrden
(van) natu(u)r(e/lijk)
gevuld (tOt een bult)
enzOnevelgOlven(d). .














wat gebeurt r
wanneer Op r utte's & m erkel d'r Officiële site staat,
dat nl en du beslOten hebben elkaars schulden kwijt te schelden?

't zijn maar 2 website(je)s die daarvOOr 'gedaan' mOeten wOrden.



heeft den haag nOOdstrOOm -
Of kan OOk die stad Op een dag
in1s
plat kOmen te liggen
(vOOr Onbepaalde tijd)?














ik vraag mij af
in hOeverre de kerk
zichzelf ziet als een bank:
geld (w)innen via de kerkbank(jes)
en (met) geld(/zOrg) (geven) zieltjes (w)innen,
en dit Onder de vlag van "naastenliefde",
Ondertussen heel wat vast(gOed)( )hOudend(?)














al(ver)hOngerend (de Opdr8 (mee) uitvOeren)
(eerst) Ons huis (en&/Of geld) staande te hOuden
( -en dán pas Onszelf). .














drijven buien Of wÓrden ze gedreven?

(wie) is (d)e(r) ('n) buiendrijver?














cOcaïne mindcartOOn:

"pardOn, eerwaarde,
u hebt een witte bOOrd. ."














lachen Om (n)iets wat je (tOch maar) niet( )gedaan hebt.



(n)iets gebeurd, (en&/Of)tOch (lachen)?















gezag.

staat (Op)(v/m)(a/Oe)der(')s(') wet
bOven
leerkr8's regels?
bijv.: mag 'n mOeder een leraar verbieden het kind te straffen?


vOel jij je (de) baas (van/Over) jOuw kind(eren)?


vOel jij je (de) baas (van/Over) jOuw huisdier(en)?


is (de) mens (de) baas (van/Over) Al (het) leven (& (de) dOOd) (Op) aarde?


is (de) mens (het) leven (& (de) dOOd) (Op) aarde (Al) (de) baas?














((m)is(t)ba(as/(n)k)((c/s(t)/z)el)(f))














hahaha! schik ((O)(m)( )((h)et)) Oschrift ( :














Oscar z8jes tegen mij:
"kunstenaars staan vOlgens mij dichter bij de werkelijkheid."
(vragende bl)ik.
hij:
"waarOm mOet alles zO dúídelijk?"














"welke massapsychOse zullen we na deze dOen?"














(wit)(te)( )(b)(ℝ)O(O)(ℝ)(d)(en)














gecOndOlahietieee!














stiltetOlk














headline:

"Hollande: 'Eurozone must defend its peOple.'"

OOps, sOrry,
i misread,
had tO be:

"Hollande: 'Eurozone must defend its currency.'"














hOezO idealistisch,
ℝ(uimte) maken (Om) O(p)nieuw (te) begin(nen)?
bOer plOegt
gedurende de seizOenen
(de aa)ℝ(de) tOch OOk gOed Om(?).









pepé: lettermenger.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten