woensdag 20 februari 2013

(a)(br/l(f))(a)(c(ada)/(g/h)e))(b(r)(a/et))/(mie))

17 februari 2013:

"samen slapen aan de waalkade"

wapen van nijmegen heeft weer een likje (verf) gekregen.
en ken je deze? je kunt er 25 verschillende van vinden in nijmegen, als een verhaaltje ( :



vandaag symbOlisch de deur van
cOffeeshOp 't wOnder in nijmegen
8er me dichtgedaan.
dank vOOr de mOOie jaren.
wie(wee)(d/t) tOt ziens. .

dus nu Op zOek naar een andere stamshOp,
waar het lekker relaxed schrijven,
denken, drOmen, blOwen, babbelen en zwijgen en&/OfzO is. .



de nederlanderthaler.



"zOn breekt dOOr"



O(n/p)geschreven regels.

de (grOnd)wet: vrijheid vast-leggen.
[en daar dan als rechtgeaard, zelfbenOemd vrijdenker vOOr gaan stemmen.
HAHAHAHA!!]




intOweedsee(d)



de shOpshOptOcht,
een sOOrt keuringsdienst van cOffeeshOps ( :

wat maakt een cOffeeshOp vOOr jOu
een *gOede* shOp?
welke elementen zOu die hiervOOr mOeten bevatten?

"zOlang ik mijn (k)w(al)i(t)e(i)t maar krijg,
maak ik mij Om de rest niet druk,"




is, Om in nederland Onder de mensen(, samen) te kOmen,
"cOnsu(l/mp)t(ie) verplicht!"?

waar kun je met (g)een stuiver Op zak sOcialiZen?

het sOciale gat ((va/i)n de markt(en)
t(h)u(i/s)s(en))
samenkO(m/p)en in ('n) zOrg(-instelling)
en
samenkO(m/p)en in ('n) (w)hOreca(bar(et))

"je mag hier all1 sOep eten wanneer je daklOOs bent."

"je mag hier niet binnen blijven wanneer je niks kOOpt."

tussen de wal(len) en het schip (met geld). .

en je dan afvragen waarOm de On(rust/vrede) Op straat grOeit. .
waar kun je Ont-spannen met (g)een cent Op zak?

ver1zaming:
"ik wil nu eigenlijk (OOk) een keer (niet) tracteren,
(maar/want) zOveel geld heb ik niet. ."



eerste cOffeeshOp van de shOpshOptOcht in nijmegen vandaag.
en wel in de headshOp aan het kelfkensbOs.

"prettig cOntact met de bediening en gasten gehad aldaar -
en die Rvaring daar al vaker mOgen beleven.
drugs zijn R van lekker gOed(kOp)e tOt sterkere sOOrten verkrijgbaar.
vOOr € 1,50 heb je een vOlle beker kOffie
met Opgewarmde en -schuimde melk -
en de sfeer is R zO te merken vriendelijk & OngedwOngen."

wee(d/t)je:
cOffeeshOp headshOp gaf Occupy nijmegen-deelnemers
in de tenten-tijd (Okt'11-jan'12)
een fikse kOrting Op hun hasj-prijs ~--( :



"mark rutte OndergedOken."

"versbakken kOningspaar vlucht naar argentinië."

" "vreugdefeesten vOOr het paleis Op de dam nOg grOter dan 5 mei 1945,"
aldus hOOgbejaarde OOggetuige van partyXit."

het eerste anarchistische grOndgebied is een feit:
vOOrmalig nederland OntOnteigent het gebied
en rOept het uit tOt (n)iemandsland.

belgië vOlgt.
het kOningshuis is Opgeheven,
de rOyalty is in't land gebleven.
het gebied Op aarde dat van niemand is, grOeit.

evenals dat de On(l/r)ust van
nOg wèl Onderdrukte vOlkeren
in Omringende nOg Ommuurde staten
grOeit. .

Om vluchten naar het vOOrmalige belgië en nederland te vOOrkOmen,
krijgen Omringende landen nOg strenger bewaakte grenzen.

luxemburgse hertOg & cO. kiezen eieren vOOr hun geld,
nOemen de mOnarchie niet meer van deze tijd,
geven hun functie Op
en gaan rentenieren.

Overheid van luxemburg raakt in verwarring
dOOr deze (Op)stap van de hertOg
en vraagt het vOlk via een referendum wat het wil.

luxemburg's referendum een massaal "JA" vOOr anarchie.

eurOpa zOekt cOntact met vertegenwOOrdigers
van vOOrmalig belgië, luxemburg en nederland.
die bestaan echter niet meer.
Of ja, ieder1. .

bijval vOOr de OpkOmende anarchie in eurOpa uit Onverw8e hOek:
india verklaart zichzelf even1s tOt (n)iemandsland.

blOeiende samenwerkingen
tussen verschillende steden
in de anarchie van de vOOrmalige benelux.

OpblOei van cultuur en geluk,
neergang van armOede
in vOOrmalige benelux Opzienbarend,
vergeleken met de verder in crisis verkerende eu.

gruwelijke Opstanden in griekenland.
Ontelbare dOden.
regeringsleden publiek vermOOrd,
andere het land uitgevlucht.
tOekOmst Onzeker.

uit furie Ontwaakt #griekenland rOuwt Om haar dOden.
Omringende landen bieden hulp aan bij de vOrming van een nieuwe regering.

Overleg met vs, rusland, duitsland en rOemnië
Over de tOekOmst van griekenland
lOpen Op niets uit.
O(f/p) m eu r van hetzelfde. .

********** O, mensen, ik kan wel blijven dOOrgaan! het zOu kúnnen hè. . **********


*wij* zOuden dat kunnen. jah, wie anders. .

"we zijn als mens nOg niet klaar vOOr anarchie, daar zijn wij te egOïstisch vOOr. ." ~ [spiegel]
("nee, binnen deze demOcratie heeft egOïsme een bescheiden plaats, ,")

"dat wOrdt één grOte, OngeOrganiseerde bende, zO'n anarchie."

"is het bij jOu thuis een bende?"

[wat is een "bende"?]

"we hebben als samenleving wel structuur nOdig."

"ja. en *mOet* die Opgeschreven zijn dan?"

denk jij, wanneer je niets zOu *mOeten* dOen,
zOals arbeiten, sOlliciteren Of studeren,
je dan tOt nietsdOen zOu kOmen?

denk jij, dat jij jOuw echtgenO(O)t(e) (eerder) OntrOuw zOu zijn,
wanneer je niet samen de acte van trOuw hebt gezwOren en getekend?

schrijf jij (een) tOdO-list(s) vOOr jecel(f)?
staan R represailles Op wanneer je niet alles daarvan gedaan hebt?




18 februari 2013:



zOjuist gelOOf ik een 1e aanZ gedaan
tOt het indienen van een Officiele kl8
tegen mijn huisbaas,
bij de gemeente nijmegen.

daar zal binnenkOrt wel weer een Open brief uit vOOrtkOmen,
met citaten uit de emails die ik de vOOrbije tijd van huisbaas mOcht Ontvangen.

mOmenteel wOrd ik dus (flink) bedreigd in
mijn eten,
mijn wOnen
èn in mijn sOciale vrijhe(i)d(en).
vOldOende uitdagingen dus. .
Ofnie'?

en het "leuke" is,
ik *wéét* da'k hier allerminst de enige in ben. .
da's één v.d. redenen waarOm ik R maar zO Open mOgelijk Over schrijf..




Op sOmmige mOmenten zOu ik zÓ graag dOOd willen zijn,
maar dan ben ik weer te benieuwd hOe dingen verder zullen gaan
-en adem ik dOOr.

ben ik nu ziek, dOkter.
mOet ik nu een pilletje Of OpgenOmen?
Of zOu ieder mens zulke mOmenten wel 'ns hebben?




☼ æℝ☯peut ☁




huisdaas

"beter staand te sterven dan levend te kruipen."




btje russisch rOulette is vlees eten wel Jah. .





19 februari 2013:


met al die cOmmunicazi van de vOOrbije weken,
vOrdert bOek helaas iets minder snel.

hOeveel Ordners dik zOu ik nu zijn bij de aivd?
al dikker dan ik(cel(f))?

niet zO gewichtig, pé. .

Opdr88 negeren is OOk wel lekker ( :<

"dat je OOk een beetje durft te klÓÓien met die letters. daar zijn ze vOOr."

(a)(br/l(f))(a)(c(ada)/(g/h)e))(b(r)(a/et))/(mie))

lettermengen







in welke cOffeeshOp (in #nijmegen (hint)) (was ik vandaag ((&)(/)) hangt dit verbOdsbOrd)?





pap(a/e)r( )(n)az(z)i



20 februari 2013:

reactie van pOlitie glz Op m'n Online huisbaas aangifte:
"Ik lees allemaal rare tekens en cijfers in uw mail".
nOg maar 'n mail gestuurd..

je zult maar niet schrijven zOals het je geleerd is, zOals het hOOrt..

waar nOg meer kun je een kl8(enrij) tegen je huisbaas (Officieel) indienen?

je zult het nederlands maar niet goed beheersen
en tOch Online een serieuze aangifte van discriminatie en&/Of pesten willen dOen -
en Op je plOeterend vOltOOide aangifte
als "serieuze" en enige reactie terugkrijgen:
"ik lees niets dan rare tekens in je bericht."




ↁO ∪ ԼɬʞΣ 2 ℗ℓ⍺ϒ ) (шɪ┬ʜ) ʘ (¿)




"verbOdsverbOdsbOrd"



email pOlitie glz:
"Helaas kan ik u op deze manier niet verder helpen.
U bent altijd vrij om naar een politiebureau te komen.."

ik meld me (insh'O) binnen een uur Op de hOOfdadministrazi nijmegen O pOlitieglz.
tOt (z)O!

[...]

huisbaas aangifte kOn niet direct aangenOmen wOrden bij pOlitieglz.
en ik werd weer eens "mevrOuw" genOemd dOOr baliemedewerkster
$ :

mOrgen dus weer terug naar pOlitieglz,
want nu is er een afspraak gemaakt tussen
een "nOg Onbekend welke agent"
en mij.

dat ik dan "mevrOuw" genOemd wOrd
dOOr medewerkster pOlitie glz,
wanneer ik aangifte kOm dOen,
Oa vOOr discriminatie Op seks(uel)e (geaardheid)..

nog zO tOf:
allereerst diende ik mijn huisbaas-kl8 via een Online fOrmulier van de gemeente nijmegen in.
krijg ik een email terug, met in de aanhef de 8ernaam van mijn huisbaas!!!1!!






vanmiddag'n dOOr harm van het verslOkaal
(tegenOver het cs)
cel(f)gemaakte
gOedgevulde tOmatengrOentesOep gegeten,
met regiOnale ingrediënten!





altijd in Oschrift schrijven rOept wel 's
als reaxie (van instanties) Op
da'k vreemd schrijf.
"zeg je dat OOk tegen 'n turk die niet gOed nederlands spreekt?"
vraag ik dan bijvOOrbeeld.

bijvOOrbeeld. hOe er Om gegaan wOrdt met "anders".

vOOr mij zit in Oschrift
fun,
zOeken,
spelen,
filOsOfie,
O(n)zin,
spiritualiteit,
alchemie,
anarchie,
vrijheid -
vOOr 'n ander is 't al1 raar.

en 'raar' is het net zO (plus)(min)(us).

en dan hObbel ik wat met Oschrift Op "dat pad"
en zie daarlangs de instituten staan,
die met mij willen cOmmuniceren.
"O (g)O(e)(d)!" ( : (

gelukkig lOOpt "dat pad" waarOp ik wandel
nu Over grOnd, waar ze het een demOcratie nOemen,
een plek waar *iedere* stem telt. da's fijn
( : (




heb ik behOOrlijk genOeg gesOcialmediaat vandaag?

ℂ ∪





pepé: lettermenger.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten