maandag 12 mei 2014

generazigelOOf





[ber]g[Oud]& [b/g][e]lOOf[&]

dat belOven nie' zOnder gelOven kan, &/maar andersOm..?

= rechtsdraai&de O & nie' linksdraai&[d]?




[taal:]
Of "ik" langzaam evOlueer& zal >> "ig"
( "iggana huis.")
& vRdR >> "i"
(= dialengels..)?




lijkt welles Of sOmmige mens& van me wil& hOOr& dat ik depressief ben.
natúúrl[ijk] ben 'k OOk depressief van die kutzOOi die w'ervan maak&,
zOu'k cel[f] OngezOnd vind&wanEer je dáár OngevOelig vOOr zOu zijn..
&/maar 'gelukkig' zijn R nOg vele andere emOzis me bij tijd & wijl& be[vang/zOek]&.
vOelt sOms als gier& die w8& Op't mOment te kun& zeg&:
'hèhè, pé = depressief."

cel[f]de geld[t] vOOr "psychOtisch",
Ofnie'?
dajje daarvan sOms OOk verd8 wOrdt.
O, als een deur, mens&..
alzen dÖr.. piiiieeeeeeppp!!1!

weet well dak m'n "afwijking&"
watt Xtra'an't aandik& ben,
Om watt tegenwicht te bied&
aan dat massale & schaap8ige cOpypastegedrag.




dat m'n  tOch elke keer weer ff Opspringt
wanEer de zOn de wOlkendeken dOOrdringt.


"innerlijk vlOedmOmentje"?




ben gelOOf'k vOOr afhankelijkheid van *iedere* regiO,
tOtdat we verlOst zijn van alle staat&
hOOguit stad's-bestuur& OverhOud&.


lech walesa zei dat mOOi
in vprO 'de slag Om eurOpa':

"m'n grOOtste wapenfeit mOet nOg kOm&.
ik heb al veel bereikt,
maar dat betrOf het vernietig& van de Oude Orde
ik zOu nOg graag mee wil& help& aan
het tOt stand breng& van 'n nieuwe Orde.
de vraag is niet Of eurOpa 'n land mOet wOrd&,
de vraag is hOe dat mOet gebeur&.
[..]
U hebt het steeds Over pOlen.
dergelijke cOncept& heb& niet meer
de betekenis die ze vrOeger had&.
we mOet& nu van eurOpa land maak&
daarna van de hele wereld.

ik vOel me een mens.
mijn eigen vader is OmgekOmen
in de OOrlOg met de duitsers.
als hij zOu weten waar ik mee bezig ben,
zOu hij me uit de familie zet&.
als ik tegen hem zOu zeg&
dat eurOpa g1 grenZen meer heeft
en er tus& pOlen duitsland
g1 sOldaat& meer gelegerd zijn,
kreeg hij stante pede een aanval."



"generazi[g'/k]lOOf"?


"babybOOmbOOmbOOm!"?


= "de OOrlOgsgeile want [d]OOrlOg getraumatiseerde babybOOmers"?


&/ "de slachtOffer - dader - kringlOOp"?




heb zO'n ver1vOudigingsbeeld vOOr OOg&,
van 'n flat waarvan 1 bewOner
de muur tus& hem & z'n buurman uitbreekt
& 't nieuwe geheel tOt ei-gen wOning vRklaart
[h]O[e/f] dan de rest van de flatbewOners
in axie kOm& die 'buurman' Op z'n nr. zOud& geef&.

mOet& w['R]ell vanuit gaan da't kOOpwOning& zijn, Ofnie'?
anders kOmt de wOningbOuwvereniging ver'haal[*2][&]..

"zOu'k in diecelde flat wOOn&,
watt hak dan meddie 2 medebewOOn'rs t maak&?
nie'met "sl8OfR" nie'met "daadR",
&/ Alle'bij[nie']?"




misschien mOek in criminaliteit-Questies
vaker 'n vrOuw als vOOrbeeld gebruik&
Om sekse-stereOtypering te vOOrkOm&./?




wanEer je mOnOtheïstisch kunt zijn,
dan kun je bv. OOk mOnOpOlitiek zijn,
Ofnie'?
btje tegenstrijdig wOOrd well, pé;
mOnO + pOli 8R Lkaar..

ah!
alzin
1heitswurst?


mOnOgaam hejje natuur'lijk OOknOg..


"ik kan & wil slechts 1 mini★ president [tegelijk] aanbid&."


"je kun't'Och g1 *2*
(Of meer!)
paspOOrt& heb&?!"


"ik vOel me sOms verscheurd;
ik hOu van m'n mOederland
& OOk van m'n vaderland,

maar m'n ma & m'n pa
nie'meer van elkaar.."


"1-track-mind" heet da'gelOOf['k] Ofnie'?


tOenk haar vrOeg haar ene gOd dan eens aan te wijzen,
wees zij met[1] haar wijsvinger naar mij.




"stel je vOOr
dak diegenen
die nietspreken
juist niet hOOr!"


&/ datgene dát nietspreekt.




wa[a/nnee]r wOrdt "dat" "die"
(&/ andersOm)?


"weet de wet Al dat steen& OOk leef&?"


"maar wanEer de grens&/zÔne
"dat" <=> "die"
v'rvaagt,
wOrdt Het chaOs!"


"hOe kan'k nOg gezOnd funxiOneer&
wanEer'k nie' al1 gelOOf
dat bv m'n pen OOk leeft,
[m/d/n]aar lééf even1s?!"


"steljevOOr dak elke rijst-kOrrel OpA[t/ls]
waar'et 'n medewezen,
'n zuster &/ brOeder &/ kameraad &/c'O.."




[dat/Of] je[*2] [gaat] uitrek& bij geil'heid[./?]






pepé: lettermenger





Geen opmerkingen:

Een reactie posten