donderdag 22 mei 2014

[b/j]ui[g/ch]en.





O



is wubbO nOu h1 Of tRg-gegaan?




♊ ♊ ♊ ♊




O nieuwsuur &cO,
hOu's Op [m/h]et mis-bruiken van't wOOrd anarchie?
das NL. well heul erg vanuit m8systemen als demOcrazi ged8..


"alle eurOpeanen het land uit!"




♊ ♊ ♊ ♊




het syndrOOm van clOwn.

plastic blOemen aan je fietsstuur.
& dat vrOlijk vinden.
plastic plaat vOOr je kOp.
btje 't celde als je lichaamsgeur verhullen
met zO'n kk-chemisch [& evt. belachelijk duur] luch'je,
Ofnie'?

Jah!
& daar hOOrt dan zO'n kk-blOnde kOp Op!Ofnie'?! 
cOmpleet plastic.
[..die je gaat vertellen dat je stemmen mOet,Omdat vrijheid een waardevOl gOed is. 
hahahaha!]

de rillingen!
& er zij n er zO VEEL van [geclO(w)ned]!



♊ ♊ ♊ ♊






♊ ♊ ♊ ♊


realtime hOrrOr

"de Opleiding van een arts kOst een miljOen eurO,
dus wanEer die daarna naar het buitenland gaat, 
is dat pure kapitaalverspilling,"
~ pOlitic[a/us] ~


"pas geleden sprak ik een [man/vrOuw] . . "
~ pOlitic[a/us] ~

"ik ga stemmen.
en well hierOm!"
wapperdede pOliticus zijn 5O eurObiljet zOwatt de camera dOOr.


eerst m'n Ouders chanteren
mij verplicht in te schrijven als burger van nederland,
dan mij verplichten naar schOOl te gaan,
daarná mij verplichten te werken
en dán nOg durven zeggen dat dat vrijheid heet

- en miljOenen mensen die dat OOknOg beamen..
AAAHHHHHHHH!!!!!!!

sterker nOg;
OOk Over mijn ziekte & dOOd heb ik amper iets te zeggen:
natuurgeneeswijzen verbieden,
me Op een takkenbOs laten verbranden mag ÓÓk al niet..
en dat zOu ik dan in stand mOeten hOuden
dOOr te gaan stèmmen?
heb je ze nOg Op 'n rijtje jÔh?!

nie' dOordraven, pé.
denk aan O[ns] hart.

[kl]eu[te]rOp[l/r]a[at] "stOfzuiger"
[Ondertekst zOu kunnen zijn:
"nú meneer? maar ik mOest tOch stOfzuigen van u?"]




♊ ♊ ♊ ♊




[m]1[l]ingen verschillen.

bij prOject p
hOOrde ik mama Over d'r gepeste zOOn zeggen
dat ze'm in therapie hadden gedaan
Om hem iets minder speciaal te maken.

denk dat mijn Ouders dat OOk heul graag met mij hadden willen dOen.
wask iets te ei-gen-wijs vOOr.
gelukkig maar.
vink dan..

mOek aan denken wanEer iemand begint Over de nOOdzaak van stemmen;
dat je eigen stem eigenlijk nie' telt,
al1 de stem van 't instituut.
daar zijn hele dictaturen Op gebOuwd,
Op dat [niet]denken.




♊ ♊ ♊ ♊







♊ ♊ ♊ ♊



samenleven

"grOte kans" dat "thema" daklOOs binnenkOrt weer [k]O[mt] lOgeren.
tenzij "Officiële instanzis van nijmegen" de mensen[rechten] eren.

wil mecel ditmaal [a]de[m]ruimte geven
hier Ondertussen wat meer Over te gaan tweeten.
tuu'k met respect vOOr betreffende, hèhè..


kan me best pissed maken Om 't feit dat 'n Officiële instanzi die 't al1recht van zOrg vOOr daklOOs nijmegen claimt, net zO makkelijk die verantwOOrdelijkheid weer van zich afschudt& Jah, net zO makkelijk ÓÓk "zwerfjOngeren" 1vOudigweg Op straat Z.

kan me OOk pissed maken Om 't feit dak nie' als pOstadres kan / mag fungeren vOOr iemand die daklOOs is, daar'k anders cel gekOrt wOrd.


zOu ik kunnen dOen Jah,
me pissed maken,
maar je begint wat relaxter te wOrden, Ofnie' pé?
= 't Occupy nijmegen-zeer 'r uit gezweerd?


je krijgt eindeze maand tOch vakanzigeld naast je bijstand;
dat geeft dan tOch watt ademruimte
bij't O[p]van[ge][']n daklOOs medemens?

&/ dat strax Officiële instanzis kOmen aanklOpp€n;
"naast uw bijstand Ontving u xtra inkOmsten
ui't leefgeld v.d daklOze lOgé."

btje vergelijkbaar met
strafbaarstelling Opvang "illegale" "asielzOekers",
Ofnie'?


"ze lezen je tweets & blOgs, pé, die instanzis!
ze vOlgen je well niet, maar vOlgen je well!"
"tOOnt tOch enkel aan hOe mieterig ze zijn?"


sOms krijgkut ID
dat 't aantal niet@lettermengervOlgende tweOple
= minstens evenzOgrOOt
als 't aantal wèll-.
& dat vNL uit 'n sOOrt schaamte.


( : [hall]O heimelijke lettermenger-lezertjes : )




♊ ♊ ♊ ♊




dOet Objectiviteit O[ns] afstOmpen?

hOOrt
"..daarbij slOOt hij haar Op in zijn garage en misbruikte haar daar regelmatig.."
uit mOnd van nieuwslezeres.

..want 'n nieuws-lezeres [v/m] leest zOnder emOzi.
dat hOOrt NL. bij Objectieve verslaggeving aan medemensen.
medemensen kunnen "emOzis" NL. niet van "feiten" Onderscheiden
[, de dOmbO's].

"jij bent [nu ff] g1 medemens,
maar 1 Objectief nieuws-item."

"jij bent [nu ff] g1 medemens,
maar 1 cliënt uit de dOelgrOep."


kan 1 OOrlOg tussen 2 O[O]r[d]en zitten?




♊ ♊ ♊ ♊



[b/j]ui[g/ch]en.

als je "te vrOeg" kunt juichen,
dan juich je *altijd* te vrOeg.

= 't is nOOit te laat Om te juichen.




♊ ♊ ♊ ♊




zOjuist hebben de illuminati mn twitter-accOunt OntvOlgd.
was well 'n parOdie-accOunt, stOnd R in hun prOfiel,
maarJah, dat zOu ik R dan OOk inZZ.
dûh..



♊ ♊ ♊ ♊



bij deze nOg 'n[s] O[pen] sOllicitatie[plicht]:

c<:
O[n]geschkt vOOr kOmmerschele dOel[eind]en,
[bes]well creatief.

ik zOek arbeit,
Om'dat[*2] mOet.
werk hebbik Al t[']Over.



zOlang R arbeit[m8frei] bestaat
ben'k vOOr 'n bedrijfsjOker.
in iedere Onderneming:

datje als emplOyee letterlijk ff de bedrijfsjOker
(aan de jas kunt trekk'en)
in kunt ZZ.




♊ ♊ ♊ ♊




(fOtO met dank aars @illmartinO)

pé'in dia's.

pay'in dia's?
dOkken in beelden?
pain in the ass?
pijn in dia'rate?

"ik zie je vaag ina."

baard

Onderbaard

Unterbart & Überbart?
gistR al'maal Unterbarten aan tafel bij pauw & witteman[dan?]





♊ ♊ ♊ ♊




miskunde

bOem'[a]an
kamer'[a]@
kOr[e]n'uit
v[R]in:D

hOningwijnrentmeesters der schepping
(crypte-gram[halen&/matika[al]])




♊ ♊ ♊ ♊




"ik begrijp je nie',
kun je't in Oschrift dOen?"




♊ ♊ ♊ ♊



O



pepé: lettermenger




O





Geen opmerkingen:

Een reactie posten