donderdag 7 november 2013

: ) ❀ Ooo hippie hippie shake ooO ✿ ( :




Hoorde ergens dat we momenteel veel actiever demonstreren
dan in de roerige jaren 1960,
al1 niet meer op grasveldjes
maar 8r beeldschermen.


Zit ik over Annie na te denken,
Annie die die muziekindustrie-prijs mag komen ophalen.
Dus de kommerschelen beker'en haar.
En ik weet [denk'k] van Annie wel
dat ze èlk podium uitbuit om aand8 te schenken
aan aids, slavernij, greenpeace, vrouwenrechten, &c.,
dus dan krijg je de kwestie:
Ga je op't podium van die kommerschelen
die muziekindustrieprijs in ontvangst nemen
om over aids, slavernij &c. te kunnen praten?



Dat zijn van die duivelse dilemma's die we op ons pad ontmoeten..
Ik ben anti McDonald's, maar als'k daar werk kan'k wel eten kopen.


Je hoeft toch niet per se uit religieuze overwegingen je niet in te laten enten?
Ik zou (dat) ook niet p(r)ikken (en liever stikken).

Van veel farmeceutische "genezingen" heb 'k 't ID
dat ze meer de farmaceut in leven houden dan de 'patient'..
Om nog maar niet te schrijven over het afval van dat zogenaamde medicijn,
wat vaak op zichzelf alweer (Omgeving) ziekmakend is..

"Ok, ik zeik dan wel chemie het riool in,
wat niet uit het drinkwater te filteren is,
maar *IK* voel me *NU* een stuk beter!"
~
patient

kortetermijngenezing


Liep aan de waalkade voorbij 'n 1zaam stel op 't terras
en voelde in m'n onderbuik da'k werd bekeken
en in mijn neus dat ik moest niezen.
Terwijl ik langs ze liep bleven we alle3 zwijgen.
Toen ik voorbijgelopen was,
was de prikkel in mijn neus weg
en hoorde ik hèm niezen.


Multitoepasbaar antwoord:
"(btje) spuug erop."


Misschien ligt het w[e/è]l aan het geld cel(f)
en maakt 't niet uit wie het heeft en hoe die het gebruikt..(?)

Als alléén jij en ik iets met geld vereffenen
is er tóch altijd een 3e bij,
nl. die van wie het geld eigenlijk ís..

(een soort) "1 ring 2 rule them all" (zegmaar), geld (?)

"Don't blame my preciOus, blame the bearer, as long as that 1 is not me!"

O(ur) precious is O(ns) te kostbaar
om te laten vallen in het ravijn van spuwend vuur.
Dáárom staan we niet O(p) (?)

Wanneer we geld als drugs (zouden) beschouwen & gebruiken,
hoefde 't misschien nog niet zo destructief enOf verslavend te werken,
maarJah..


Ik mag denk ik niet bij al m'n ontroering, bewondering en respect voor Malala,
tegelijkertijd 't gevoel "ze acteert 'n btje" hebben,
Ofwel?


Gisteravond weer 's in coffeeshop 't wonder geweest.
Zaten met z'n 4en aan een tafel
en 2 van ons waren vrijwel de hele tijd in stilte.
Was lang geleden en erg fijn om in stilte samen te zijn.
Zo lang geleden dat we er allebei aan twijfel(d)en
of de ander de stilte wel ècht fijn vond,
dus werd dat 8raf nog ff gepolst en uitgewisseld.

Was niet vergeten hoe moeigelijk het is
om in stilte onder de mensen (in een coffeeshop) te zijn.
Stilzijn interpreteren veel mensen als
dat r iets met je aan de hand is.
Wanneer personeel een asbak kwam legen,
liet ik fysiek dan ook maar ff duidelijk zien
dat ik wakker was
en 'dat't goed met me ging'.
Andere coffeeshop-bezoekers maakten me iets minder uit,
al viel daar ook vaker het woord stilte bij.

stilte is voor sommigen ook iets dat nerveus maakt,
opgevuld dient te worden,
al wordt die put maar gedempt met koetjes en kalfjes..
en je dan afvragen waarom we mekaar niet meer begrijpen...
tss..


Af & toe het 'heden' vast als geschiedenis beschouwen.


Wat is het verschil tussen energie en kracht?
Bestaat kracht zonder energie?
"Je hebt energie nodig om kracht uit te oefenen!"
Dus de kr8 zit al dan niet in het ding waar de energie doorheen gaat?
"Kan. Zon is energie zonder zon geen kracht."
Is kracht een (bij)product van energie?
[van] die aardappel [geeft/neem] [ik/mij] [energie/kracht]
Energie komt dus vóór kracht.
denk ik..
al1, zonder brandstof g1 energie
en voor brandstof maken is kr8 nodig.. O..
"Ik zou zeggen dat elke kracht energie geeft.
De 1 kan niet bestaat volgens de andere.
Dan ontstaat vacuum."
Dus kr8 bestaat danxij energie en ook/niet andersom..?
Vacuüm, óók een adembenemend thema!

Hoeveel boterhammen heb ik nu al opged8?


In België is ook al een directrice opgepakt van een daklozen-instanzi.
Op beeld was ze te zien in een roomkleurige bontjas op hoge hakjes.
Nee, niet de bontjas liep op hoge hakjes. Zij!
En ze bleek (zowat) miljonair te zijn geworden
als directrice van die daklozen-instanzi.

Vind 't ooxo apart
dat alles wat (in Nijmegen) met dakloos te maken heeft
onder IrisZorg valt.
Alsof dakloos = drugsverslaafd.
Heeft tot gevolg dat je
wanneer je dakloos bent maar niet verslaafd,
zo'n btje maar moet uitzoeken waar je opvang en zorg vindt.
Heeft óók tot gevolg dat
wanneer je dakloos bent en af&toe een jointje rookt,
je door iriszorg automatisch als verslaafde behandeld wordt.
Zo weet ik van verschillende 18+ (dus volwassen) jongeren
die af&toe blowen en dakloos zijn,
dat iriszorg verplichte urinetests afneemt.
Ik vraag me werkelijk af
of het afnemen van een urintest ter drugs-gebruik-contrôle
niet tegen het mensenrecht op zelfbeschikking ingaat. 
(Inderdaad, "mensenrecht";
diersoort mens heeft andere dieren het recht op zelfbeschikking nog niet verleend..)


raa'die'es
wiskunde


Volgens mij begreep ik mij verkeerd.


O.. wat weet ik veel niet zeg. denk ik..
máár.. enOf èn.. gelukkig weet jij dat dan weer..
: ) ❀ Ooo hippie hippie shake ooO ✿ ( :
zullen die verrookte bloemen wel zijn, mede..


Aan de ronde werp.
Mooie naam voor een huis aan een rOtOnde (:?):



pepé: lettermenger





Geen opmerkingen:

Een reactie posten