donderdag 28 november 2013

lichaam vieren(deel 0)




tja, hOe STAAT [h/m]et O(ns)?
"hier"O r-vaart 't wel(l)
fijn vVind [m]in enOf mee[r]
&/ heb&/zie [z][e/in] leven &/ [c/d/z]∞[d]


ik kies enkele van *Onze* wOOrden,
ik neem ze in mijn mOnd
en ik spreek ze uit.

wie was de schepper van dit wOOrd
en wie heeft het daarna nOg bijgeschaafd?


Sinds Oschrift voelt "zo schrijven" niet aangenaam [kennismaken] meer. Opgelegde regels zijn er ook om mee te spelen, of niet?
Een tijdje geleden blogde ik nog dat ik zou gaan stoppen met Oschrift, nietwetende wat daarna zou gaan gebeuren. Nu, dit dus..
Dat woord "spelen" zou bijna uitnodigen om Oschrift als "je reinste Spielerei" weg te zetten, wat het wellicht ook is, alleen, laten we dan eens naar het woord "spelen" gaan kijken. Het is maar een woord en wij zelf geven er de invulling en waarde al dan niet, min of meer, aan.
Een verhaal dat daar naast te leggen is, is dat van hoe wij invulling geven aan het begrip / idee onderwijs, school en hoeveel waarde wij hechten aan de door het onderwijs / de school toegediende stof[fen] in onze geest. 


Of de boodschap belangrijker is dan de vorm. 


"geest bOven stOf"


[als'k Oschrift al 'n Btje zOu k[e/u]nnen,
zOu'k denken dat 't 't liefst ]
O
[[n]geschreven [blijft/is]]
[&/ w][rd]


iets [O(n)]bewust 0nuitgesprOken
(b)lij[f/k]t OngehOOrd
wanneer dan
[de] stilte
wOrdt
[ge/ver]brOken


'k heb een ID van wat het wOOrd "pUUr" betekent,
kan al1 g1 materiaal aanwijzen waarvan'k zeker weet dat het dat is.


vandaal dus..



☹☯☺☯☹☯☺☯☹☯☺☯





zOu OOk Ongeveer 1 Op de 3 pOlitieagenten m8-geil zijn?

sOms denkk dat we als "(niet)grOep" "grenZengummers"
grOter zijn dan we denken,
(Al) is dat een krOmme ged8e(?)

sOms kOmen [de] landsgrenzen Op me af,
sOms kan'k 'r tegen Op springen

en dan zie'k ze (maar) Allis wat is,
als een wiskunde-les &/cO,
waar'k niet AlTijd [in/vOOr] slaag $ :

..en dan heb'k (tOch(?)) steun aan gelijk[af]gestemden..

[Onderwijs]


"Zonder planning geen dag."
"Zonder regels geen samenleving."

zOnder regels zOu O(ns) r 'n (p)Otje van maken!
enOf breken..
[OersOep]


"ik weet het niet!" de kern.
[wiskunde]


☹☯☺☯☹☯☺☯☹☯☺☯




☹☯☺☯☹☯☺☯☹☯☺☯


ga een zak sticken.
OOk een vak;
een gat in mijn jas heeft een gat en dát gat ga ik dichten..


☹☯☺☯☹☯☺☯☹☯☺☯


internetten is Op zichcel al gamen,
al1 weten we niet altijd aan welke spelletjes we deelnemen..


(wh)O's the weakest link?


jij?
j'ei?



we "weten" waar het
[AAN/UIT]
[knOpje vOOr het] licht [zit]..
Ofnie'?


[het] mOet [het] al1 allemaal zO cOncreet, dichtegetimmerd, levenslange garanties en verzekeringen erbij afgeslOten &c &c &c
O o O
[?]


Ons zOu Onscel(f) tOch eens verlieZen,
wat dan?!
Our preciOUs[us]!


☹☯☺☯☹☯☺☯☹☯☺☯


zÓ niet dat het [bijna]wel is.


☹☯☺☯☹☯☺☯☹☯☺☯


kort van stOf
[h/v]O1 van geest


☹☯☺☯☹☯☺☯☹☯☺☯


half[leg/vOll]e winkelwagen


☹☯☺☯☹☯☺☯☹☯☺☯


nOOtmuskaat wOrdt al eeuwen gedOOgd..
en da's best een geinige spacenOOt,
die muskaatnOOt!
paar eetlepels raspen,
een sterke maag hebben
en niet vies van bitter zijn.
en dan bijvOOrbeeld de natuur in..
je zintuigen nemen waar
alsOf allis een sprOOkje
[wat 't OOk is..] ( :


☹☯☺☯☹☯☺☯☹☯☺☯



O mike bOddé (Op twitter) O
[(O(Ok)) daar je tweet net te lang is vOOr 'n QuOte-retweet
èn Om 'm "te bewaren",
QuOte zO in Oschrift:]

""@mikebodde:
't is tijd O(m) "mijn lichaam" te 444
& 'kvOel dat Alis *nu* bijelkaarkOmt.
't is 'n Questi van luister& [naar] intuwiezie ""

[4 is het numerOlOgische getal vOOr materie,
hardmaken van geest, vOrm-geven..
het 4kant &∎.. "mijn lichaam" 444..]



☹☯☺☯☹☯☺☯☹☯☺☯



ben in1s 'n stuk minder gaan blOwen..
niX vOOr hOeven dOen
dan minder gaan blOwen,
maar dat ging dus Al(s) vancel(f)
enOf(is) nature..

Of "in1s"..
de vOOrbije weken werd 't gaandeweg minder,
Omda'k Onderwijl minder wiet nOdig had
vOOr 't cel(f)(de) effect.
zO vet, 
biOritme!

fijn OOk,
wanneer een mens naar het biOritme luisteren kan,
en mag..
zaken als arbeid &/= slavernij
belemmeren dat [k]wel's..

en mind yOu, het wOOrd
schOOl = vrijetijd..



wat heeft de spelende jOu nOu geleerd?




pepé: lettermenger.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten