maandag 20 augustus 2012

Hallo wijkagent William Nijland,

Van ex-burgemeester van Nijmegen Thom de Graaf verneem ik niets op mijn vragen, de nieuwe burgemeester Hubert Bruls heeft geen tijd mij te spreken en toch zou ik heel graag iets willen weten:

Die ex-burgemeester van ons, De Graaf, prijkte tijdens de tententijd van Occupy Nijmegen in verschillende (lokale) media met de opmerking dat de beweging onbeperkt zou mogen blijven staan.

We weten allemaal dat hij zijn woord gebroken heeft, een bewijs in de vorm van een brief, door jou ondertekend, is nog netjes in mijn bezit. Deze was overigens gericht aan Occupy, dus ook een beetje aan jezelf, de 99% (:

Na al die tijd weet ik nog steeds niet de exacte reden van deze politieke draai in ons Havana aan de Waal. Van jou als verantwoordelijke, neem ik aan, van het opruimen van Occupy Nijmegen, zou ik na al die tijd toch eens twee dingen willen weten. Wel meer, hoor, maar deze twee vragen heb ik sowieso voor je:

- Wie (in persoon, met naam en toenaam en vanuit welke functie toen opererend) gaf de politie (jou) de opdracht tot het opruimen van het Occupy Nijmegen tententerrein op het Valkhof?
- Met welke reden(en) werd deze opdracht gegeven?

Graag verneem ik van je!

Hartelijke groeten,


pepé: lettermenger.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten