dinsdag 27 augustus 2013

toekomstvervalsing &c.



toekomstvervalsing



★ ★ ★ ☽ ☼ ☾ ★ ★ ★



Zal 'k een(s) blog lettermengen over
"kNUst [ge]en geld" ?
Of heb ik die Al geschreven in enkele tweets..?

Hoe anders kun je duidelijk maken
dat kNUst nix met geld heeft te maken
dan door kNUst te *geven*
"voor wat 't waard is"?

Moet voor een *ervaarder* van kunst
bij kNUst
dan werkelijk ALTIJD
een soortement
"TE KOOP"-kaartje
hangen?



★ ★ ★ ☽ ☼ ☾ ★ ★ ★



Heb creatieve therapie gestudeerd hè, zoals sommigen weten.
Je had, of hebt, ook tuintherapie.

Heb op 't inleveren van de eindscriptie voor sociologie
de hele opleiding dramatherapie gedaan
en ben bewust tóén gestopt.
Geen diploma dus.
De hele omgeving, inclusief docenten, in rep en roer;
"Je bent gek! 5 van je levensjaren weggegooid nu je geen diploma halen gaat!"
MaarJah,
'k was toen al niet zo van de papieren bewijzen..
Zoals contracten,diploma's en geld zijn.
Allemaal bewijzen van wantrouwen.



★ ★ ★ ☽ ☼ ☾ ★ ★ ★



schaamluistervink



★ ★ ★ ☽ ☼ ☾ ★ ★ ★



It's not just democrazy,
it's the phenomenon of leadership in a society.

"we know what's best for you, for you told us so."
~ democracy ~

Is'r naast'n religieuze- tevens'n (nieuwe) sexe-revoluzi/strijd/.., gaande?:
transgenders, homo's, (het) S.G.P.-feminisme, Femen, de besnijdenis-"discussie(s)" ...

..het verschil tussen fenomeen en instituut.. Religie, politiek, onderwijs, zorg ..



★ ★ ★ ☽ ☼ ☾ ★ ★ ★



mindfulless



★ ★ ★ ☽ ☼ ☾ ★ ★ ★



De kleine Johannes is door 3 agenten weggevoerd van Marjon, Marcus en de kermisklanten, om bij zijn rijke tante Seléna te gaan wonen.



★ ★ ★ ☽ ☼ ☾ ★ ★ ★



..je dak( )lOZen..



★ ★ ★ ☽ ☼ ☾ ★ ★ ★



Zo onzeker over je onzekerheid zijn dat je 'm tr8 te verbergen.
Terwijl,
't kan (ook) zó leuk zijn
toeschouwer te zijn
van je eigen emozis:
"Kijk mij nou,
'k word hier helemaal rood en verlegen van!"

Samen lachen om mijn schaamte.



★ ★ ★ ☽ ☼ ☾ ★ ★ ★


Schaliegaskamervragen

Kamp Schaliegas



★ ★ ★ ☽ ☼ ☾ ★ ★ ★



Misschien wel chique om een keer kaarsrechte vouwen in mijn joggingbroek te strijken.
Dan vallen ze zo mooi over m'n sandalen heen.



★ ★ ★ ☽ ☼ ☾ ★ ★ ★



linker teelbaldisco



★ ★ ★ ☽ ☼ ☾ ★ ★ ★



Was mooi straatmuziek-maken weer.
Man stond bij "Hotel Living-room" te luisteren naast me, op z'n fiets.
Toen't lied ècht uit(geademd) was vroeg'ie:
"Heb je dit zelf geschreven?"
'kBeaamde -waarop hij knikte en zei:
"Mooi. Ik kan je niet veel geven."
"'kVind dit al mooi. Dank"


Qua straatmuziek-maken is ook mijn mond deels overheid-gecensureerd..

"Hèh, wat hèbben we toch een vrijheid van leven!"
Dat wel Jah.

Sorry, ik foeter op straat soms op vrouwen die hun haren geverfd hebben.
En op mensen in 3delig,
die verwerk ik in m'n straatmuziek-texten.
Ik zeg wel netjes dankankerwel tegen ze(n),
datdanweerwel.


Ik ben vandaag (w)ee[n/r] hoer geweest, Jah.
Heb voor Vader Staat mijn strakke (sn)aar(s) gebogen
en hij heeft (het) weer grif (van) deze hoer (af)genomen.
Dat wist hij vooraf, de pooier..!
("Cabaret, Cabaret!"
zou Paul de Leeuw hierna zingen.)

Het onderonsje tussen Vadertje Staat en de advokaat:
er zijn (on)ge(schrev)en regels.

De billentikkers..

Je rug kromlopen voor Vadertje Staat
die'r ondertussen lekker van naar de hoeren gaat ( ;'

"Maar je krijgt het wel terug hoor.
Ik zweer het, je weet tog!"
~ politicus ~

Nou kan ik 'm blowen.
Dus ga ik maar 's draaien.
("U draait!" (~) JPB)



★ ★ ★ ☽ ☼ ☾ ★ ★ ★



Zou jij het een fijne moraal vinden,
wanneer ouders hun kind(eren) geen geloof opleggen,
maar het / ze zelf la(a)t(en) kiezen?

"Onze Jaap van 5 is al vanaf zijn geboorte lid van de vvd."



★ ★ ★ ☽ ☼ ☾ ★ ★ ★



Wouter Bomen zomergast.

Mooi hè,
hoe(r) iedere keer weer
de ex-politicus laat zien
dat hij pas dan
[een beetje meer]
vrijuit spreken kan..

De politiek correcte leugen
die we wel [b/g]ewußt aldanniet [blijven] slikken..

Een politc[a/us] zegt ook meestal
dat/wanneer [z/h]ij "in functie" spreekt,
dus namens "Die Partei"
en niet namens zichcel(f)..

MaarJah, dat wíst je natuurlijk Al,
waarde wijze democraat-kameraad..



★ ★ ★ ☽ ☼ ☾ ★ ★ ★



Ik heb een schurfthekel aan die mannelijke voorkeur van onze taal.
Politicus, -ca,
what the .*.!?
Liefst wil ik daar ècht definitief van af.

Wat een uitgesproken [kr/tw]eet, pé..

Gewoon die uitgang vervangen door 'mens'.
Politiek-mens. Verkoop-mens..

Of wanneer ook andere apen in aanmerking komen voor die funczi die je in de aanbieding hebt,
kun je het begrip "produczi-medewerkwezen" hanteren.
Dan kun je je als mens ook aanbieden voor de funczi "proefkonijn".
Dat kan nu al, maar dan heet het anders:
"ten faveure der medische wetenschap".
Bevroorbeeld.
Hoe(r) wil je het hebben?..



★ ★ ★ ☽ ☼ ☾ ★ ★ ★



Ik heb gezondigd.
Lik nou je joint dicht!



★ ★ ★ ☽ ☼ ☾ ★ ★ ★



Een te ruwe steen.
Daar ga ik niet op staan.




O(,)




pepé: lettermenger.(.)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten