dinsdag 6 augustus 2013

..en we spaceten O(ff/n)..




Zag een man zitten
op de muur aan het Kelfkensbos.
In meditazihouding
en trippendsnelle bewegingen
van z'n armen, hoofd en knieën.

Ging naast 'm zitten.
Waterfles in zijn (bijna)trancende handen was leeg.
Groette hem.
Hij groette terug.
Vroeg hoe het met hem was.
"Prima," zei hij
en spacete weer O(ff/n).

Of ik een shaggie had.
Nee.
Hij had er wel amfetamine voor in ruil.
Helaas
en hij spacete O(ff/n).

"Drink je wel genoeg water?"
"Ja hoor."
"Mooi."

Keek een tijdje naar de passanten
en naar het (n)iets.

"Jij mediteert ook, zo te zien?"
"Ja zeker!"
"Ik mediteer vaak in het Kronenburgerpark," zei ik.
"Waar zei je?"
"Het Kronenburgerpark."
"O dan kom ik zeker een keer naast je zitten."
"Ben einde volgende week weer terug van vakantie,
hopelijk zien we mekaar dan weer."
"Is goed!"

Hij stak zijn boks naar me uit.
We boksten.
'k Zei: "Zorg goed voor jecel(f),
als je wil.."
en we spaceten O(ff/n)..




pepé: lettermenger.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten