donderdag 26 december 2013

lieve Vadertje Staat,


Olieve Vadertje Staat,

dank U dat U mij in 2O13  iedere maand in leven hebt gehOuden met Uw geld, Ondanks dak misschien niet altijd evenwel Uw maat[']sta[f/ven] gOed heb bevredigd.

hOOrde dat U de regels van het huis vOOr Uw uitkeringskinderen hebt verscherpt en dat U Ons in 2O14 kapsel- &/ kledingtips wil gaan geven, zOdat we lekkerder in de markt kOmen liggen.

hierOnder geil lust reert wat selfies diek vandaag spacesjaal vOOr U heb genOmen.
de kleuren van mijn make up zijn rOOd, wit en blauw,
net als Uw vlaggetje ( ;

wOu U Op deze wijze vast vertellen dat mijn baard "inbetween cOup(e)s" is.
dattU nie'denk dak mijn UIT'RLijk dOe verslOnZen.
heb R juist véél aand8 vOOr!
maar kweet nOnnie psies wak met baard wil,
misschien vlechten in mijn snOr en dreads in mijn sik.
U hebt best al een baard, Ofnie', wat zOu U nu dOen assU(bij)mijwas?

wens Ons veel wijsheid &cO tOe
en we spreken vast gauw weer af Om te kOmen in 1 van Uw werkkamertjes ( ;

XXX
pepé: lettermenger

hier de selfies vOOr U XXX





O



Geen opmerkingen:

Een reactie posten