zondag 7 april 2013

afval.



z☼ndag.
m∞ie dag v∞r een jOintje buiten.

"weet je wat?"
d8 ikcel(f) vanOchtend?
"die ga ik rOken bij nijmegen's azc.
neem'k met1 mijn weggeefwinkel mee!"
 

't was r rustig buiten.
in 't limOspark 4 mensen,
2 r van aan 't spelen,
de andere 2 de spelende aan 't cOmmanderen:

"ga maar rOndjes draaien.
gOed vasthOuden!"

&zO.

rOndOm 't gebOuw geen mensen.
uitgestOrven.
Op het kamp-terrein zag't r net zO verlaten uit.

ging ff naast gebOuw zitten Om 'n jOint te rOllen
en zag dat camera bOven mij mij zag.

gecellig.


v∞r mij was een kiepraampje Open.
zOuden r mensen wOnen,
nu zijn?
"asielzOekers", zOals sOmmigen ze nOemen -
en alszOdanig,
en/maar geheel vOlgens de wet,
(wan)behandelen?

weggeefwinkel en ikcel(f)
liepen wat verder,
r∞kten 't jOintje Op Op een bankje
bij de speeltuin aan de van't santstraat,
waar wat mensen vOetbalden met elkaar,
"jOng en Oud" zOals dat heet.

de kids uit de buurt
en de jOngemannen uit dat bOuwvallige gebOuw,
het gebOuw v∞r de gevallenen.
in het thuisland sOms afvalligen?


nabij een huisje van de kentering
meer van de zOn genOten
en daar ∞k deze fOtO geschOten:


d8 r bij:

"als jij prullenbak hebt kapOtgemaakt
Omdat je 't een hypOcriete druppel vindt Op 'n glOeiende plaat,
dan kan 'k dat nOg begrijpen ∞k."



afval...



pepé: lettermenger.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten